» » Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Tento článek Vám zodpoví Vaše nejčastější dotazy, které ke mně směřujete. Ráda bych, abyste se na e-shopu cítili dobře, abyste vše našli rychle, jednoduše a bez zbytečného váhání. Proto jsem se rozhodla napsat tento článek.

10 Vašich otázek a 10 mých odpovědí je tu!

1. Kdo mi připravuje objednávky, kdo odepisuje na moje e-maily?

Jsem to já, Michaela Matonohová. Já Vám odepisuji, já Vám chystám objednávky. Se mnou řešíte všechny záležitosti. Nesmím ale také zapomenout, že mám na techničtější věci programátora. Usmívající se

Jen ve výjimečných případech, kdy jsem na dovolené pro Vás chystá objednávky kolegyně Míša nebo Monika.

2. Máte nějaký kamenný obchod, případně kde?

Bohužel zatím ne. Korálky a komponenty můžete koupit zatím jen přes e-shop.

3. Je možné si objednané zboží vyzvednout osobně?

Konkrétní výdejní místo není zajištěno, ale pokud jste z Olomouce nebo okolí, můžeme se domluvit individuálně. Nejlepší je kontaktovat mě prostřednictvím e-mailu info@koralkovyeshop.cz anebo mi zavolat na 728 298 058. Všechno je o komunikaci a i já mám radost, když Vám ušetřím za poštovné.

4. Kdy mi bude zboží odesláno?

Zboží se snažím odesílat co nejdříve.
Základní rozdíl v délce odeslání je Vaše volba dopravy a platby. Pokud zboží objednáváte na dobírku nebo objednávku zaplatíte platbou online, zboží odesílám tentýž den, pokud objednávka byla do 15 hodin. Pokud zboží objednáváte po 15 hodině, bude odesláno následující den.
Pokud jste zvolili formu uhrazení platbu převodem na bankovní účet, čekám na přijetí platby a následně odesílám zboží. Zde to může trvat 1-3 pracovní dny (záleží na bance).

5. Odesíláte zboží i o víkendu?

Snažím se o to.

6. Co když chci zboží doručit někomu jinému?

Není žádný problém. V nákupním procesu máte možnost zvolit jinou doručovací adresu, na kterou objednané zboží odešlu.

7. Přijde mi nějaký e-mail o tom, že moji objednávku vyřizujete?

Ano. Přijde Vám e-mail s přijetím Vaší objednávky (ihned po objednání na e-shopu), kde máte i informace k dopravě a platbě. Následně, po odeslání objednávky, Vám pošlu informační e-mail o tom, že jsem objednávku odeslala a také Vám uvedu podací číslo zásilky.

8. Když u vás budu nakupovat častěji, získám nějaké výhody?

Ano, snažím se své stále zákazníky odměňovat prostřednictvím dárkových poukazů k dalšímu nákupu na e-shopu.

9. Co když potřebuji nějaké zboží, které jsem u vás nenašla?

Nejlepší bude mě zkontaktovat, zda zboží bude v nejbližší době naskladněno. Případně Vám dám informaci, kdy bude na e-shopu.

10. Co když máte skladem méně kusů, než potřebuji objednat?

Opět není nic jednoduššího, než mi napsat (nebo zavolat) a dotázat se, kdy bude zboží opět skladem.

 

Doufám, že jsem Vám zodpověděla ty nejčastější dotazy a ujistila Vás hlavně v tom, že všechno je o komunikaci a domluvě. Pro mě nic není neřešitelné. Usmívající se

Budu ráda za Vaše zpětné reakce v komentářích.

Krásný den, Míša

Líbí se vám článek? Sdílejte prosím

Komentáře

Vera Valaskova
říká:
Prosim, z jakeho kovu jsou koralky, naramky a privesky? Jsem alergik...
Dekuji, V. Valaskova
, #
Michaela Matonohová
říká:
Dobrý den,
kovové komponenty a korálky jsou bižuterní kovy s galvanizací. Pokud jste alergická, volila bych vhodnější variantu a to stříbrné komponenty Ag anebo zlaté Au.
, #

Přidat komentář

Nebude se zobrazovat.

Povinné. Značky HTML nejsou povoleny.